reklama

V čakárni

Už dlho sa neviem odtrhnúť od zážitku v čakárni u stomatológa. Stále myslím na to, koľko času tam presedím a koľko som už presedela. Čakanie je pre každého veľká otrava. Hlavne podľa toho, na čo čakáme. Ale posledne to bolo iné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Do preplnenej miestnosti prišiel môj známy, Jožko. Priviedol svoju, už veľmi starú, mamičku. Vedľa mňa sedela mladá žena a tá tiež sprevádzala svoju mamu.

Jožko nás poznal obidve. Mňa, ako bývalú spolužiačku a ju ako bývalú kolegyňu z hudobnej školy. Pred pätnástimi rokmi vraj spolu učili. Veľmi sa potešili, že sa po rokoch vidia, a tak začali spomínať. Mňa ich téma tiež zaujala a navyše bolo to krátko po tom, ako som doma deťom rozprávala svoje zážitky z hudobnej školy. O tom som samozrejme ani nemukla, lebo moje chodenie do hudobky dopadlo neslávne a učiteľke klavíra som svojimi "zručnosťami" nikdy nerobila dobrú reklamu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jožko s kolegyňou rozpútal divokú debatu. Keď si nevedeli vybaviť v pamäti niektoré mená, dopĺňali ich v čakárni viacerí. Vysvitlo, že ich je tam z bývalej ľudovej školy umenia viac. S dobrou náladou sa stupňovala aj sila hlasov a bol z toho poriadny koncert radosti a smiechu. Bála som sa, že vybehne sestrička a vynadá nám, že rušíme doktora pri práci.

V tom sa otvorili dvere a v nich stál sám doktor, tiež bývalý spolužiak a absolvent hudobnej školy. My všetci sme bleskove stíchli a jemu sa tak isto bleskove vyjasnila zamračená tvár do srdečného úsmevu. Radostne sme sa s ním zvítali a ospravedlňovali sme sa za hlučné nadšenie v čakárni.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Doktor mal v ten deň veľa práce, ale povedal, že už sa na nás jednotlivo teší.

"Takže, podľa poradia"- povedal a vrátil sa do ordinácie. Nemal čas na rozhovor, lebo ho čakal pacient s otvorenými ústami.

V ten deň sme sa všetci cítili ako na stretávke po rokoch. Napätie z blížiaceho sa zákroku v zubárskom kresle opadlo. Trochu sme stíšili hlasy a pokračovali sme v spomínaní. Pri debate čas utekal veľmi rýchlo. Až nám bolo ľúto, že sa musíme rozlúčiť.

Mladá žena, čo sedela vedľa mňa, býva v neďalekom meste. Dala mi svoju adresu a prosila ma, aby som jej poslala brožúrku, čo vyšla pri príležitosti 60.výročia otvorenia Základnej umeleckej školy. Bola vydaná pre naše mesto a na fotkách je aj jej otec - tiež bývalý učiteľ hry na hudobný nástroj.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odvtedy chodím k lekárovi na neodkladné návštevy s nádejou, že tam zase natrafím na dobrú partiu a čakanie bude príjemné.

Ľudmila Moravčíková

Ľudmila Moravčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slzy nič neriešia. S úsmevom sa ide k métam oveľa ľahšie. Mám to overené. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu