reklama

Nevhodné pre mládež

Dvadsať rokov je už poriadny kus života ale v niektorých oblastiach sú zmeny nepatrné. Ako by sa to stalo len nedávno. Počujem ako si deti v klube rozprávajú dej večerného filmu Mucha.  Aj ja som časť z neho videla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Chvíľu sme sa s mužom a dcérou pozerali, ale scénky boli mimoriadne nepríjemné - také mušacie. Keď hrdina filmu zdrapil svoju milenku na ruky a niesol ju po schodoch do spálne, prepala som ovládačom program na inú stanicu. Nebudeme sa s mužom pozerať na sex v prítomnosti trinásťročnej dcéry. Milostné scény v telke sú v dnešnej dobe poriadne "šťavnaté". K Muche sme sa už nevrátili.

Na druhý deň v škole ma debata o Muche zaujala. Pristúpila som k deťom a hneď sa ma druhák Peťko pýta tvrdým nárečím: „Pany vychovávetelka, vydely ste Muchu?"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Začínam teda háklivý rozhovor s dvoma sedemročnými chlapcami, ktorí film vraj videli. Položila som im dve jasné otázky, na ktoré som čakala jasnú odpoveď.

"Chlapci, ten hlavný hrdina čo niesol ženu po schodoch, ju ZABIL, alebo mu UTIEKLA?

Bola som si istá, že im rodičia nedovolili pozerať sa a odpoveď bude : "Nevieme".

Ak scénku videli, odpovedia „nezabil" alebo "neutiekla".

No mýlila som sa. Deti film videli až do konca a ich odpoveď bola úplne iná.

"Né, pany vycho...a...lka. Nezabil, any mu neutýkla. On ju opponyl." - povedal s vygúlenými očami malý Peťo a prehltol slinku, lebo sa mu zadŕhal hlas.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O rok starší Danko upresnil: "Áno, on ju oplodnil"

Zalapala som po dychu a zmohla som sa len na úbohú vetu: „To môžete pozerať film tak dlho do noci? Veď ráno vstávate do školy."

Ozvali sa viacerí : "My pozerávame aj Akty X".

Neverila som. To dávajú vo veľmi pokročilom čase. Preto s úsmevom dodávam, že to by rodičia nikomu nedovolili.

Hrdo sa ohlásil tretiak Marek a tiež vyriekol tvrdým nárečím: "Čo? Mna naší nútá kukat Akty X."

Vidno, že za deťmi poriadne zaostávam. Vlastne ich už ani nedobehnem.

Ľudmila Moravčíková

Ľudmila Moravčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slzy nič neriešia. S úsmevom sa ide k métam oveľa ľahšie. Mám to overené. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu